Dažniausiai užduodami klausimai
Bendrieji klausimai
Kaip sekti savo užsakymą?
Mes stengiamės užsakymus apdoroti ir išsiųsti per 24–48 valandas nuo jų pateikimo.
Kai Jūsų užsakymas bus išsiųstas, el. paštu gausite pranešimą su siuntos sekimo informacija. Šiame pranešime rasite visas reikalingas detales, kad galėtumėte stebėti savo užsakymo būseną.
Pasinaudokite pateikta sekimo informacija ir sekite savo siuntą per mūsų pristatymo partnerio svetainę.
Per kiek laiko gausiu savo užsakymą?
Omniva PAŠTOMATAI 3-5d.d.
Pristatymo laikas yra preliminarus ir gali užtrukti ilgiau, priklausomai nuo vietovės.
Kiekviena įsigyta prekė gali būti pristatyta skirtingu metu (priklausomai nuo turimų prekių kiekio ir gamybos terminų). Preliminarūs prekių pristatymo terminai bus nurodyti Jūsų užsakymo patvirtinime.
Kiek laiko trunka pinigų grąžinimo procesas?
Kai grąžintos prekės pasiekia mūsų sandėlį, pinigų grąžinimas atliekamas per 10 darbo dienų.
Jūsų pasirinkto kurjerio pateiktas siuntos sekimo numeris leis stebėti grąžinimo eigą ir sužinoti, kada siunta pasiekė mūsų sandėlį. Nuo šio momento prasideda 10 darbo dienų pinigų grąžinimo apdorojimo laikotarpis.
Kai grąžinimas bus atliktas, gausite apie tai pranešimą.
Atkreipkite dėmesį, kad gali prireikti iki 3 dienų, kol pinigai bus matomi jūsų banko sąskaitoje. Jei per šį laikotarpį pinigų negausite, susisiekite el. paštu hello@kalitennis.com.
Kokia yra jūsų grąžinimo politika?
Mes taikome 14 dienų grąžinimo laikotarpį, per kurį klientas gali grąžinti prekes be jokios priežasties.
Šis laikotarpis prasideda nuo prekės gavimo datos. Atkreipkite dėmesį, kad grąžinamos prekės turi būti atsiųstos atgal per šį 14 dienų laikotarpį.
Grąžinimo sąlygos:
Visos grąžinamos prekės turi būti nenešiotos ir nepriekaištingos būklės, su visomis pritvirtintomis etiketėmis.
Prekėms, įsigytoms išpardavimo metu, KÀLI neteikia galimybės grąžinti pinigus. Šios prekės gali būti tik keičiamos į kitą prekę iš kolekcijos arba galima gauti parduotuvės kreditą.
Siuntimo išlaidos negrąžinamos.
Kaip atlikti grąžinimą?
Grąžinimas yra lengvas! Štai ką turite padaryti:
- Per 14 dienų nuo užsakymo gavimo, atsiųskite el. laišką adresu hello@kalitennis.com ir praneškite, kad norite pakeisti vieną ar daugiau prekių.
- Mūsų komanda nedelsdama suteiks jums grąžinimo instrukcijas.
- Sekite suteiktas instrukcijas, kad užbaigtumėte grąžinimo procesą.
Ar galiu pakeisti arba atšaukti savo užsakymą?
Kadangi stengiamės kuo greičiau apdoroti užsakymus, bet kokius pakeitimus ar atšaukimus turite pateikti per 12 valandų nuo užsakymo pateikimo. Po šio termino prašymai bus atmesti. Gavę užsakymą, galite jį grąžinti ir atgauti visą sumą.
Kokius mokėjimo metodus galiu naudoti?
Mes siūlome įvairius mokėjimo metodus, kad jūsų apsipirkimo patirtis būtų patogi ir saugi. Štai kokius mokėjimo metodus mes šiuo metu priimame:
Kredito arba debeto kortelės: Priimame pagrindines kredito ir debeto korteles, įskaitant Visa, Mastercard.
PayPal: Galite naudoti savo PayPal paskyrą apsipirkdami mūsų svetainėje, kad užtikrintumėte patogumą ir saugumą.
Mobiliojo mokėjimo paslaugos: Priklausomai nuo jūsų vietos, galime priimti mobiliojo mokėjimo paslaugas, tokias kaip Apple Pay, Shop Pay ir Google Pay.
Dovanų kortelės arba parduotuvės kreditas: Jei turite mūsų išduotą dovanų kortelę arba parduotuvės kreditą, galite juos naudoti savo pirkiniams apmokėti.
Atkreipkite dėmesį, kad mokėjimo metodų prieinamumas gali skirtis priklausomai nuo jūsų vietos ir pasirinkto produkto. Jei turite klausimų apie mokėjimo metodus arba jums reikia pagalbos su mokėjimu, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Produktas
Kaip pasirinkti tinkamą dydį?
Mes žinome, kaip svarbu, kad suknelė puikiai tiktų tiek tenisui, tiek laisvalaikiui. Rekomenduojame vadovautis mūsų dydžių lentele, kurią rasite kiekvienos prekės aprašyme. Jei kyla klausimų dėl dydžio, galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda. IG @kali-tennis
Ką daryti, jei prekė, kurią noriu įsigyti, išparduota?
Jei jūsų norimos prekės nebėra, siūlome užsiregistruoti į laukiančiųjų sąrašą. Mes informuosime jus el. paštu, kai tik prekė vėl bus sandėlyje.
Kaip prižiūrėti savo KÀLI suknelę?
Patikrinkite priežiūros etiketę: Prieš plovimą visada patikrinkite priežiūros etiketę, nes kiekvienam audiniui gali būti taikomi skirtingi plovimo nurodymai.
Plaukite šaltame vandenyje: Norėdami išvengti susitraukimo ir spalvos blukimo, plaukite suknelę šaltame vandenyje. Šaltas vanduo taip pat yra švelnesnis audiniams ir padeda išlaikyti jų struktūrą.
Naudokite švelnų ploviklį: Naudokite švelnų ploviklį, kuris tinka jūsų audiniui. Venkite naudoti baliklius ar stiprius chemikalus, ypač ant subtilių audinių.
Apverskite suknelę į vidų: Prieš skalbdami apverskite suknelę į vidų, kad apsaugotumėte išorinį paviršių ir sumažintumėte trintį skalbimo metu.
Plaukite švelniu režimu: Jei naudojate skalbimo mašiną, pasirinkite švelnų arba subtilų režimą, kad apsaugotumėte audinį ir sumažintumėte nusidėvėjimą.
Džiovinimas: Po plovimo geriausia džiovinti suknelę, išdėstytą ant plokščio paviršiaus arba pakabintą ant džiovyklos. Jei naudojate džiovyklę, pasirinkite žemą temperatūrą, kad išvengtumėte audinio pažeidimų ir susitraukimo.
Ar siūlote dovanų kuponus?
Norėdami įsigyti dovanų kuponą, apsilankykite mūsų svetainėje ir pereikite į dovanų kuponų skyrių. Iš ten galite pasirinkti norimą dovanų kupono sumą ir pridėti jį į savo prekių krepšelį.
Užsakymo metu galėsite nurodyti gavėjo el. pašto adresą ir, jei norite, pridėti asmeninį pranešimą, kad dovanų kortelę atsiųstumėte tiesiai gavėjui.
Taipogi yra galimybę gauti fizinį dovanų kuponą.
Kai tik užsakymas bus baigtas, dovanų kuponas elektroniniu būdu bus Išsiųstas į gavėjo el. paštą kartu su instrukcijomis, kaip jį panaudoti. Gavėjai galės pasinaudoti dovanų kuponu ir apsipirkti mūsų svetainėje.
Ar siūlote garantiją savo produktams?
Mes pasisakome už savo prekių kokybę ir stengiamės greitai spręsti bet kokias problemas ar susirūpinimus.
Mūsų garantijos paprastai apima gamybos trūkumus ir darbo kokybės problemas per nustatytą laikotarpį nuo pirkimo datos.
Tačiau atkreipkite dėmesį, kad garantijos sąlygos gali skirtis priklausomai nuo produkto.
Užsakymai ir Pristatymas
Kaip sekti savo užsakymą?
Stengiamės apdoroti ir išsiųsti užsakymus per 24–48 valandas nuo jų pateikimo. Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite el. laišką su siuntos sekimo informacija. Gavę šį el. laišką, galėsite stebėti savo siuntos eigą pasinaudodami pateikta sekimo informacija mūsų pristatymo partnerio svetainėje.
Per kiek laiko gausiu savo užsakymą?
Omniva PAŠTOMATAI 3-5d.d.
Pristatymo laikas yra preliminarus ir gali užtrukti ilgiau, priklausomai nuo vietovės.
Kiekviena įsigyta prekė gali būti pristatyta skirtingu metu (priklausomai nuo turimų prekių kiekio ir gamybos terminų). Preliminarūs prekių pristatymo terminai bus nurodyti Jūsų užsakymo patvirtinime.
Kiek kainuoja pristatymas?
Mūsų pristatymo kainos apskaičiuojamos atsižvelgiant į užsakymo pristatymo vietą ir bendrą užsakymo vertę. Štai ką reikėtų žinoti apie mūsų pristatymo kainas:
Pristatymas šalies viduje (Lietuvoje):
- Užsakymams Lietuvoje taikomas nemokamas pristatymas, jei pirkinių suma viršija €100.
- Užsakymams, kurių suma nesiekia šios ribos, taikomas fiksuotas €3.50 pristatymo mokestis.
Iš kur siunčiate užsakymus?
Užsakymus siunčiame iš Vilniaus.
Ar galiu pakeisti arba atšaukti savo užsakymą?
Kadangi stengiamės kuo greičiau apdoroti užsakymus, bet kokius pakeitimus ar atšaukimus turite pateikti per 12 valandų nuo užsakymo pateikimo. Po šio termino prašymai bus atmesti. Gavę užsakymą, galite jį grąžinti ir atgauti visą sumą.
Kaip panaudoti dovanų kuponą?
Apsipirkimo proceso metu turėsite galimybę įvesti savo dovanų kortelės arba kupono kodą į tam skirtą laukelį. Įvedę kodą, spustelėkite arba bakstelėkite mygtuką „Taikyti“, kad pasinaudotumėte savo dovanų kortele arba kuponu. Bendra suma bus atitinkamai pakeista. Kai jūsų dovanų kortelė arba kuponas bus sėkmingai pritaikyti, tęskite apsipirkimo procesą kaip įprasta. Patikrinkite užsakymo detales, įveskite reikalingą papildomą informaciją ir užbaigkite pirkimą.
Jei turite kokių nors sunkumų bandydami panaudoti dovanų kortelę ar kuponą, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda, kad gautumėte pagalbą. Mes čia, kad užtikrintume sklandų ir malonų apsipirkimo procesą jums.
Kada bus apdorotas mano užsakymas?
Visi užsakymai tvarkomi ir siunčiami iš mūsų sandėlio. Švenčių laikotarpiais ir išpardavimų metu užsakymų apdorojimas gali užtrukti ilgiau. Užsakymai tvarkomi nuo pirmadienio iki penktadienio. Užsakymų apdorojimas užtrunka 1-3 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo, o išsiunčiami jie kitą dieną po apdorojimo. Atkreipkite dėmesį, kad savaitgaliais prekių nesiunčiame.
Mano sekimo informacija rodo, kad mano užsakymas buvo pristatytas, tačiau aš jo negavau?
Jei jūsų sekimo informacija rodo, kad užsakymas buvo pristatytas, tačiau jo negavote, atlikite šiuos veiksmus:
- Patikrinkite pristatymo vietą: Dar kartą patikrinkite, ar teisingai įvedėte pristatymo adresą užsakymo metu. Kartais siuntos gali būti paliktos pas kaimynus, prie registratūros arba kitose vietose jūsų turto teritorijoje.
- Ieškokite pristatymo pranešimų: Patikrinkite, ar paliktas kokių nors pristatymo pranešimas nuo kurjerio. Kartais kurjeriai palieka siuntas saugiose vietose arba pas registratūrą, jei nesate pasiekiami.
- Kreipkitės į kurjerį: Susisiekite su kurjeriu, nurodytu sekimo informacijoje. Pateikite savo sekimo numerį ir paaiškinkite situaciją. Jie galės suteikti papildomos informacijos apie pristatymą arba pradėti tyrimą.
- Kreipkitės į klientų aptarnavimą: Jei po aukščiau nurodytų veiksmų vis tiek negalite rasti savo siuntos, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Pateikite užsakymo informaciją ir sekimo duomenis. Mes padėsime išspręsti problemą ir užtikrinsime, kad gautumėte savo užsakymą kuo greičiau.
- Pateikite pretenziją: Kai kuriais atvejais, jei siunta žymima kaip pristatyta, tačiau jos negaunate, gali reikėti pateikti pretenziją kurjeriui. Mūsų klientų aptarnavimo komanda padės šiuo procesu ir suteiks visą reikalingą dokumentaciją.
Galite būti ramūs, mes esame čia, kad padėtume išspręsti pristatymo problemas ir užtikrintume, kad gautumėte savo užsakymą. Nedvejokite susisiekti su mumis pagalbos.
Įvedžiau neteisingą pristatymo adresą, ką galiu daryti?
Jei supratote klaidą netrukus po užsakymo pateikimo, nedelsdami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Kuo greičiau susisieksite, tuo didesnė tikimybė, kad pavyks ištaisyti adresą prieš siunčiant užsakymą.
Jei užsakymas jau buvo apdorotas ar išsiųstas ir negalite atnaujinti adreso per mūsų klientų aptarnavimo komandą, tiesiogiai susisiekite su pristatymo paslaugų teikėju. Priklausomai nuo kurjerio politikos, galite paprašyti nukreipti ar peradresuoti siuntą į teisingą adresą. Tai dažnai reikalauja papildomo mokesčio ir yra priklausoma nuo kurjerio patvirtinimo.
Kad ateityje išvengtumėte panašių problemų, prieš užbaigiant užsakymą, atidžiai patikrinkite savo pristatymo adresą. Įsitikinkite, kad visi duomenys, įskaitant buto numerius, gatvių pavadinimus ir pašto kodus, yra teisingi.
Nesulaukiau užsakymo patvirtinimo, ką galiu padaryti?
ūs gausite užsakymo patvirtinimą el. paštu iš karto po užsakymo pateikimo. Šiame el. laiške bus nurodytas užsakymo numeris (kuris turi būti ne trumpesnis nei 6 skaitmenys), užsakymo santrauka ir siuntimo adresas.
Kartais užsakymo patvirtinimo laiškai netyčia gali patekti į jūsų šlamšto ar šiukšlių aplanką. Pasižiūrėkite šiuos aplankus savo el. pašto paskyroje, kad patikrintumėte, ar patvirtinimo laiškas yra ten.
Jei patikrinote šlamšto aplanką, palaukėte šiek tiek laiko, patikrinote savo el. pašto adresą, bet vis tiek negavote užsakymo patvirtinimo, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą. Pateikite jiems savo užsakymo duomenis, įskaitant pilną vardą ir užsakymo numerį, ir jie padės patikrinti jūsų užsakymo būseną ir, jei reikia, persiųs patvirtinimo laišką.
Grąžinimai ir Keitimai
Ar galiu grąžinti prekę, jei ji man netinka?
Taip, galite grąžinti prekę per 14 dienų nuo jos gavimo, jei ji nenešiota, neskalbta ir turi originalias etiketes. Grąžinimo taisyklės ir procesas išsamiai aprašyti mūsų Grąžinimo politikoje.
Kaip galiu atlikti grąžinimą ar keitimą?
Prekės grąžinimas ar keitimas yra labai paprastas.
Per 14 dienų nuo užsakymo gavimo atsiųskite el. laišką adresu hello@kalitennis.com ir nurodykite, kad norite pakeisti vieną ar daugiau prekių. Mes nedelsdami atsiųsime jums grąžinimo instrukcijas. :)
Kokios yra grąžinimo išlaidos?
Grąžinimo išlaidos gali skirtis priklausomai nuo jūsų vietos ir grąžinimo priežasties. Rekomenduojame naudoti sekamąjį siuntimo metodą iš patikimo vežėjo, kad užtikrintumėte, jog jūsų grąžinimas pasieks mus saugiai. Atkreipkite dėmesį, kad grąžinimo išlaidos nėra grąžinamos. Daugiau informacijos apie grąžinimo siuntimą ir išlaidas rasite mūsų grąžinimo politikos skyriuje arba susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Kiek laiko užtrunka grąžinimas?
Mes dedame visas pastangas, kad grąžinimus apdorotume kuo greičiau. Gavus jūsų grąžinamą prekę į mūsų sandėlį, ją apdorosime per 10 darbo dienų.
Sekimo numerį, kurį gausite su grąžinimo siunta, galėsite patikrinti, kada siunta pasieks mūsų sandėlį.
Nuo tada prasideda 10 darbo dienų laikotarpis.
Kai grąžinimas bus atliktas, gausite pranešimą. Atkreipkite dėmesį, kad gali prireikti iki 3 dienų, kol grąžinta suma pasirodys jūsų banko sąskaitoje.
Ar galiu atlikti keitimą?
Taip, galite atlikti keitimą! Pirmasis keitimas bus nemokamas, nes mes apmokėsime pristatymą iš mūsų sandėlio. Už visus vėlesnius keitimus jums reikės apmokėti pristatymo išlaidas.
Tiesiog atlikite šiuos veiksmus:
- Per 14 dienų nuo užsakymo gavimo atsiųskite el. laišką adresu hello@kalitennis.com kad pradėtumėte keitimo procesą.
- Nurodykite prekę(-es), kurią(-ias) norite keisti, ir keitimo priežastį.
- Mūsų komanda suteiks jums nurodymus, kaip tęsti keitimo procesą.
- Sekite suteiktus nurodymus, kad užbaigtumėte keitimo procesą.
- Kai gausime jūsų grąžintą prekę(-es), mes apdorosime keitimą ir kuo greičiau išsiųsime pakeistą prekę(-es).
Kiek laiko trunka prekės keitimas?
Po to, kai jūsų grąžinta siunta pasieks mūsų sandėlį, mes ją apdorosime per 10 darbo dienų. Daugeliu atvejų jūsų pageidavimas pakeisti prekę bus įvykdytas per kelias dienas. Visada gausite patvirtinimo el. laišką su sekimo kodu, kai jūsų naujas užsakymas bus išsiųstas.
Ką daryti, jei mano norima keisti prekę nebėra prieinama?
Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą, kad sužinotumėte apie galimybes. Mes suteiksime informaciją apie tai, kada tikimės, kad prekė vėl bus sandėlyje, arba pasiūlysime alternatyvių pasirinkimų.
Ką turėčiau daryti, jeigu prekė buvo pristatyta su defektais arba pažeista?
- Nufotografuokite pažeistą arba su defektais prekę.
- Išsiųskite el. laišką adresu hello@kalitennis.com , prisegdami nuotrauką su pretenzija. Laiške nurodykite savo užsakymo numerį ir trumpą problemos aprašymą.
- Mūsų klientų aptarnavimo komanda greitai peržiūrės jūsų pranešimą ir pasistengs kuo greičiau rasti sprendimą.
Mes siekiame užtikrinti jūsų pasitenkinimą ir išspręsti bet kokias problemas, susijusias su jūsų užsakymu. Nedvejodami kreipkitės į mus, jei kyla kokių nors problemų.
Ką daryti, jei negaunu savo užsakymo?
Jei negavote užsakymo per 30 dienų nuo jo išsiuntimo, turite teisę į pinigų grąžinimą.
Kontaktai
Kaip galiu susisiekti su klientų aptarnavimo komanda?
Jei turite klausimų, nedvejodami susisiekite su mumis, mes mielai jums padėsime.
Mūsų ekspertai dirba 7 dienas per savaitę ir atsakys į visus jūsų klausimus.
hello@kalitennis.com arba IG-@kali_tennis
Per kiek laiko turėčiau sulaukti atsakymo iš klientų aptarnavimo komandos?
Vidutinis atsakymo laikas: 24h
Klientų aptarnavimas:
Dirbame: Pirmadieniais - Penktadieniais
Vidutinis atsakymo laikas: 24h
Taip pat gali patikti
-
Suknelė "Breeze touch" Blue
Įprasta kaina €125.00Įprasta kainaVieneto kaina per€0.00Išpardavimo kaina €125.00 -
Suknelė "Breeze touch" Light Blue
Įprasta kaina €125.00Įprasta kainaVieneto kaina per€0.00Išpardavimo kaina €125.00 -
Suknelė "Breeze touch" White
Įprasta kaina €125.00Įprasta kainaVieneto kaina per€0.00Išpardavimo kaina €125.00 -
Suknelė "Ginger Dancer" Blue
Įprasta kaina €121.00Įprasta kainaVieneto kaina per€0.00Išpardavimo kaina €121.00